Estudi de caracters

Pintar el rostre humà i tractar de reflectir l'esperit de la persona retratada és tot un repte que m'apassiona, sovint practique en sessions ràpides que poden tenir una durada de dues hores, el resultat de vegades em contenta més i de vegades menys, tanmateix sempre em resulta una experiència molt grata. La realització d'aquests apunts m'obliga a fixar-me en les estructures fonamentals del rostre i en les particularitats de l'individu. De vegades em pareix que sóc com un observador curiós que llegeix a través de les faccions el sentit  que volen transmetre'ns.




El grec.




                                                       
     Paco cadú.


Comentaris

  1. Molt bons, Xacal, tenen molta expressivitat ; )

    ResponElimina
  2. Estic practicant amb el retrat, és com un descans de la pintura que estic fent,
    molt més continguts i ràpids.

    ResponElimina
  3. Hola, Toni. Nos gustan mucho tus obras, eres un gran artista.
    Hemos puesto un vinculo detu blog en eln nuestro
    Ulls de Mussol

    ResponElimina
  4. Muchas gracias Ulls de mussol, creo que algun componente de la asociación asiste a las clases de pintura impartidas por Salva en la font y ya me conocen, un saludo a todos. Recordaros que pronto vamos a tener la exposición anual del curso de pintura 2011-2012, este año dividida en dos periodos de 15 dias, el primer período para mis alumnos y el segundo para los alumnos de Salva, nos vemos allí ( En la biblioteca ) el dia 1 de junio. A los integrantes de la asociación que no nos conozcan desde aquí les invito q que venga a la inauguración.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada