Cafè a Istambul.




Istanbul, no hi ha sols grans monuments de l'art Islàmic, es tracta d'una ciutat que respira vida, on en qualsevol racó hi pots trobar colors, sabors, olors, tot un munt de sensacions que et traslladen i que et fan gaudir. Quan t'allunyes una mica dels barris cèntrics, hi trobes   locals i cafès que son molt representatius del  dia a dia  de la gent més humil de la ciutat. Aquest quadre tracta d'un d'aquests llocs. Es tracta d'un ambient on s'entremesclen llums colors, objectes i gents.


Oli damunt fusta
70x50cm

Comentaris

  1. m'agraden molt estes pintures, amb eixe estil que recorda a Giovani Segantini : )
    mira este enlace por favor:
    http://sadeu-pinturas.blogspot.com.es/2012/05/no-lo-soporto.html

    ResponElimina
  2. Hola Sedeu moltes gracies pel teu comentari, amb aquesta nova sèrie la veritat ja no sé si faig un pas endavant o endarrere, en fi jo segueix la meva intuïció i a veure.
    Crec que ja he eliminat les maleïdes lletreres, gràcies per avisar, Vaig a donar un cop d'ull a l'artista que m'has recomanat i ja et dic el que pense.

    ResponElimina
  3. cada pinzellada és un pas avant, benvolgut amic ; )

    ResponElimina
  4. Gracies Sadeu, tens raó, en cada ofici tant els entrebancs com els èxits formen i cal treballar de continu.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada